Thursday, September 20, 2007

Bästa billåten


På väg till Stockholm idag lyssnade jag igenom skivan Songs for the Deaf av QOTSA (Queens of the Stone Age). På den skivan finns en rad fantastiska låtar att köra bil till och känna sig allmänt tuff (ungefär som principal Skinner i Simpsons som när han drar iväg med hojen från skolan (när han har återfått sin juvenile delinquent karaktär efter att ha avslöjats som en impostor) ropar til Bart och Milhouse: Up yours, children!).

I rangordning hittar vi följande låtar:
1) God Is In The Radio
2) Go with the Flow
3) No One Knows
4) Do It Again
5) Hangin Tree

...men hela CD:n är skitbra.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag lyssnar aldrig på musik när jag kör, då hör jag ju inte när de andra bilarna tutar på mig...

Saturday, September 22, 2007 8:52:00 pm  
Blogger Prometheus said...

Varför tutar de på dig? Kör du så dåligt?

Tuesday, September 25, 2007 6:43:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

yep, I´m a woman... Jag blir så nervös att jag ibland svajar lite med ratten. Man kan ju inte vara bäst på allt...

Wednesday, September 26, 2007 3:44:00 pm  

Post a Comment

<< Home